Tarvitsetko vinkkejä palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen? Me autamme sinua 😇
Se, mitä tapahtuu, kun ostoksesi on saapunut sinulle, on meille yhtä tärkeää kuin ostoskokemuksesi aiemmat vaiheet. Lue tästä ohjeet palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen. Ja tarjoamme tietenkin ilmaisen toimituksen sekä 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden, kun teet ostoksesi!
Täytä tilauksesi mukana tullut palautuslomake. Muista merkitä siihen, miksi haluat palauttaa tuotteen käyttämällä lomakkeessa olevia koodeja.
Jos haluat vaihtaa tuotteen, sinun täytyy käyttää vaihtoa koskevaa palautuskoodia ja merkitä palautettavan tuotteen väri ja koko.
Ennen kuin teet reklamaation, sinun täytyy ottaa kuva tuotteen osasta, jonka uskot olevan viallinen. Sinun täytyy lähettää asiakaspalveluumme kuva sekä selitys tapahtuneesta. Jos reklamaatiosi hyväksytään, täytä tilauksesi mukana tullut lomake ja muista valita reklamaatiota koskeva palautuskoodi.
Katso yllä olevat palautus-, vaihto- tai reklamaatioprosessin ensimmäiset vaiheet.
Laita palautettava tuote pussiin, kiinnitä siihen valmiiksi maksettu palautustarra. Jos käytät pussia, jossa tuotteet tulivat, kiinnitä palautustarra alkuperäisen lähetystarran päälle.
Luovuta pakettisi palautustarraasi merkitylle kuljetuspalvelulle ja säilytä luovutuksen vahvistava kuitti tai todistus. Huom! Palautuksen hoitava kuljetuspalvelu ei välttämättä ole sama, joka toimitti paketin sinulle, joten muista lukea palautustarra huolellisesti.
Käsittelyaika on noin 14 päivää. Käsittelyajan pituus voi vaihdella riippuen maksutavasta, jonka valitsit ostosta tehdessäsi.