
Palautukset, vaihdot & reklamaatiot
Tarvitsetko vinkkejä palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen? Me autamme sinua 😇
Pidennetty palautusaika 31.01.26 asti
Auttava käsi, jos tuote ei sovikaan sinulle
Se, mitä tapahtuu, kun ostoksesi on saapunut sinulle, on meille yhtä tärkeää kuin ostoskokemuksesi aiemmat vaiheet. Lue tästä ohjeet palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen. Ja tarjoamme tietenkin ilmaisen toimitusvaihtoehdon yli 100€ ostoksissa sekä 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden!

1. Rekisteröi palautuksesi
Rekisteröi palautuksesi tai vaihtosi digitaalisesti sivujemme kautta.
Ilmoita, mitkä tuotteet haluat palauttaa ja palautuksen syy. Jos haluat vaihtaa kokoa, ilmoita myös tämä.

2. Pakkaa tuotteet
Laita palautettava tuote pussiin ja varmista, että pussi on tiiviisti suljettu. Kun olet rekisteröinyt palautuksesi sivuillamme, saat QR-koodin tai PDF-tiedoston sähköpostiisi.

3. Jätä palautus toimipisteeseen
QR-koodilla palauttaessasi vie paketti PostNordin toimipisteeseen. Työntekijä auttaa sinua tulostamaan palautustarran paketin päälle.
Jos olet saanut PDF-tiedoston, tulosta palautustarra vanhan lähetystarran päälle ja vie paketti sen jälkeen Postin toimipisteeseen.
Muista säilyttää kuitti tai vahvistus palautuksen jättämisestä.

Käsittelyaika on noin 14 päivää. Käsittelyajan pituus voi vaihdella riippuen maksutavasta, jonka valitsit ostosta tehdessäsi.






