Ilmainen toimitusvaihtoehto yli 100€ ostoksille & 30 päivän ilmainen palautusoikeus
Ruotsalaista suunnittelua & laatua
4,6 tähteä 5:stä yli 740 000 arvostelua

Palautukset, vaihdot & reklamaatiot

Tarvitsetko vinkkejä palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen? Me autamme sinua 😇

Palautukset, vaihdot & reklamaatiot

Tarvitsetko vinkkejä palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen? Me autamme sinua 😇

Palautukset, vaihdot & reklamaatiot

Tarvitsetko vinkkejä palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen? Me autamme sinua 😇

Pidennetty palautusaika 31.01.26 asti

Auttava käsi, jos tuote ei sovikaan sinulle

Se, mitä tapahtuu, kun ostoksesi on saapunut sinulle, on meille yhtä tärkeää kuin ostoskokemuksesi aiemmat vaiheet. Lue tästä ohjeet palautuksen, vaihdon tai reklamaation tekemiseen. Ja tarjoamme tietenkin ilmaisen toimitusvaihtoehdon yli 100€ ostoksissa sekä 30 päivän ilmaisen palautusoikeuden!

1. Rekisteröi palautuksesi

Rekisteröi palautuksesi tai vaihtosi digitaalisesti sivujemme kautta.

Rekisteröi täällä
 

Ilmoita, mitkä tuotteet haluat palauttaa ja palautuksen syy. Jos haluat vaihtaa kokoa, ilmoita myös tämä.

2. Pakkaa tuotteet

Laita palautettava tuote pussiin ja varmista, että pussi on tiiviisti suljettu. Kun olet rekisteröinyt palautuksesi sivuillamme, saat QR-koodin tai PDF-tiedoston sähköpostiisi. 

3. Jätä palautus toimipisteeseen

QR-koodilla palauttaessasi vie paketti PostNordin toimipisteeseen. Työntekijä auttaa sinua tulostamaan palautustarran paketin päälle. 

Jos olet saanut PDF-tiedoston, tulosta palautustarra vanhan lähetystarran päälle ja vie paketti sen jälkeen Postin toimipisteeseen.

Muista säilyttää kuitti tai vahvistus palautuksen jättämisestä. 

Käsittelyaika on noin 14 päivää. Käsittelyajan pituus voi vaihdella riippuen maksutavasta, jonka valitsit ostosta tehdessäsi.

Onko sinulla muita kysymyksiä palautuksista, vaihdoista ja reklamaatioista?

Tarkempaa tietoa aiheista

Sulje tämä ikkuna