
Returer, byten & reklamationer
Är du i behov av tips på hur du returnerar, byter eller reklamerar? Vi hjälper dig 😇
En hjälpande hand om produkten inte var rätt för dig
Vad som händer efter att du fått din order, är för oss lika viktigt som innan den är slutförd. Se hit för information om hur du returnerar, gör ett byte eller reklamerar en produkt. Och givetvis erbjuder vi alltid fria fraktalternativ vid köp över 100€ och 30 dagars fria returer!

1. Registrera din retur
Registrera din retur eller ditt byte via vår digitala returcheckout.
Registrera här
Här anger du vilken vara/varor du önskar returnera samt returorsak. Om du önskar byta storlek så anger du även detta.

2. Paketera varorna
Lägg produkten du vill returnera i en påse och se till att påsen är ordentligt förseglad. Efter att du registrerat din retur online får du en QR-kod eller PDF via e-post.

3. Lämna in till ombud
När du returnerar med en QR-kod, ta med paketet till ett PostNord-postkontor. Medarbetaren hjälper dig att skriva ut en returetikett på paketet.
Om du har fått en PDF-fil, skriv ut returetiketten på den gamla fraktetiketten och ta sedan med paketet till ett Posti-postkontor.
Kom ihåg att spara kvittot eller bekräftelsen på att du lämnat in returen.

Om du har valt att betala med faktura, kontakta Klarna för att pausa din betalning. Om du har valt en annan betalningsmetod sker din återbetalning automatiskt när din retur har blivit godkänd, vanligtvis inom fem arbetsdagar.