Usein kysytyt kysymykset

Mihin maihin toimitatte?

- Lähetämme tuotteita kaikkiin EU-maihin ja Norjaan. RevolutionRace vastaa arvonlisäverosta ja tullimaksuista Norjassa.

Vaihto/palautus/reklamaatio

Vaihto- ja palautustilanteissa kannattaa maksaa lasku tai pidentää maksuaikaa ilmaiseksi Klarnan kanssa puhelimitse.

Klarna Suomi: 09-425 99 771

RevolutionRace ei vastaa laskujen muistutusmaksuista.


Kuinka voin vaihtaa tuotteen?

Vastaus: Vaihto on ilmainen! (Ensimmäinen vaihto on ilmainen, jos haluaa vaihtaa useamman kerran, seuraa toimitusmaksu, joka on 6€/vaihto.)

1. Täytä palautuslomakkeeseen selkeästi tiedot siitä, mitä haluat vaihtaa. Ilmoita mielellään 3 tuotevaihtoehtoa. Jos vaihtotuote on päässyt loppumaan, vaihto käsitellään palautuksena.

2. Kiinnitä valmiiksi maksettu palautuslomake pakettiin huolellisesti.

3. Jätä palautuspaketti toimipaikkaan ja säästä lähetystunnus.

4. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, pidennä maksuaikaa Klarnan palvelussa tai maksa lasku, niin vältä maksuhuomautuksen.

On asiakkaan vastuulla, että palautus saapuu perille, joten huolehdi paketoinnista. Jos haluat vaihtaa palauttamasi tuotteen, mutta kaikki vaihdossa toivomasi tuotteet on loppuunmyyty, käsittelemme vaihtopyynnön palautuksena.


Kuinka toimin, jos haluan palauttaa tuotteen tai peruuttaa kaupan?

Vastaus:

1. Rastita palautuslomakkeesta kohta “palautus”.

2. Kiinnitä valmiiksi maksettu palautusetiketti pakettiin huolellisesti.

3. Jätä palautuspaketti toimipaikkaan ja säästä lähetystunnus.

Tuotteen voi palauttaa 21 päivän kuluessa. Jos palautus myöhästyy tästä yli 5 päivää, perimme 22 euron myöhästymismaksun. Jos haluat välttää Klarnan muistutusmaksun, kannattaa siirtää eräpäivää eteenpäin Klarnan kotisivulla tai puhelinpalvelussa, 09-425 99 771


Miten toimin laskuni kanssa, kun haluan vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Vastaus: Asiakas voi siirtää laskun eräpäivää Klarnan kotisivuilla tai maksaa sen kokonaan, jolloin hyvitämme erotuksen samalle tilille, jota on käytetty maksussa.


Onko avokauppa voimassa?

Vastaus: Kyllä, tuotteen voi vaihtaa tai palauttaa 21 päivän kuluessa, jos vain tuotelaput ovat paikallaan ja tuote on käyttämätön.


Kuinka reklamaatiotilanteessa toimitaan?

Vastaus: Auttaa, jos voit ottaa kuvan vaatteesta ja kertoa, mitä on tapahtunut. Näin voimme käsitellä reklamaation nopeammin. Ota yhteys asiakaspalveluumme.


Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?

Vastaus: Klarna-lasku 14 päivää (maksu 0 €), maksa myöhemmin, maksa erissä omassa tahdissasi, kortti ja maksu verkkopankin kautta.


Jos olen ostanut kaksi tuotetta ja palautan niistä toisen, kuinka laskun kanssa toimitaan?

Vastaus: Klarna lähettää päivitetyn laskun sähköpostilla, kun palautus on käsitelty. Jos olet jo maksanut laskun, saat maksun palautuksen tilillesi, kun palautus on käsitelty. Klarnan käsittelyaika on tavallisesti 3 päivää. Lasku kannattaa aina maksaa ajoissa, jotta vältyt muistutusmaksulta. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnan palvelussa.


Jos olen ostanut tuotteen ja maksanut laskun, mutta muutankin mieleni, kuinka saan rahat takaisin?

Vastaus: Klarna hyvittää sinulle maksun samalle tilille, jolta olet maksanut laskun. Saat Klarnalta sähköpostin, jossa tiedustellaan tilitietojasi.


Minne alekoodi tai tarjous syötetään?

Vastaus: Napsauta tai paina kohtaa alennuskoodi  kassalla. Kirjoita koodi huolellisesti.


Onko korttimaksun tekeminen revolutionrace-sivulla turvallista?

Vastaus: Kyllä. Maksupalvelumme tuottaa Klarna, joka salaa kaikki tiedot ja takaa asiakkaan turvallisuuden.


Tein juuri tilauksen. Mistä näen, onko tilaus vastaanotettu?

Vastaus: Saat aina sähköpostilla tilausvahvistuksen, jonka avulla voit seurata tilaustasi. Tietokoneella voit myös kirjautua asiakassivuillesi: Oma tilini - Kirjaudu sisään. Täytä tietosi.


Kuka paketin toimittaa?

Vastaus: Paketti toimitetaan lähimpään Postin toimipaikkaan.


Kuinka pitkät toimitusaika tuotteilla on?

Vastaus: Suomeen paketti toimitetaan 7 päivän kuluessa.


Onko teillä myymälää tai jälleenmyyjiä Suomessa?

Vastaus: Ei. Tuotteitamme myydään ainoastaan verkkokaupassa.


Mistä saan lisätietoja, jos olen epävarma vaatteen koosta?

Vastaus: Ota meihin yhteys sähköpostilla, ja vastaamme kysymyksiin. Myös asiakkaiden kommenteista voi löytyä kokoon liittyviä vinkkejä. Katso Mittataulukko ja koko-opas.


Ovatko asiakkaiden tuotearvostelut aitoja?

Vastaus: Kyllä. Kaikki arvostelut ovat aitojen, tuotteen ostaneiden asiakkaiden lähettämiä.


Mitä vahvistettu asiakas tarkoittaa?

Vastaus: Vahvistettu asiakas on tehnyt ostoksia verkkokaupassamme. Ainoastaan vahvistetut asiakkaat voivat arvioida ostamansa tuotteen.


Kysyttävää?

Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme, josta vastataan mahdollisimman pian.

+46 (0) 10-15 56 330

Aukioloajat:

Ma-to klo 10-16 (lounastauko klo 14.30-15)

Perjantaisin klo 10-14

Sähköposti: kundtjanst@frifab.se

Vastaamme kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin.