Usein kysytyt kysymykset
Mihin maihin toimitatte?
Lähetämme tuotteita kaikkiin EU-maihin, Yhdysvallat ja Norjaan. RevolutionRace vastaa arvonlisäverosta ja tullimaksuista Norjassa.
Vaihto/palautus/reklamaatio
Vaihto- ja palautustilanteissa kannattaa maksaa lasku tai pidentää maksuaikaa ilmaiseksi Klarnan kanssa puhelimitse.
Klarna Suomi: 09-425 99 771
RevolutionRace ei vastaa laskujen muistutusmaksuista.
Kuinka toimin, jos haluan palauttaa tuotteen tai peruuttaa kaupan?
1. Rastita palautuslomakkeesta kohta “palautus”.
2. Kiinnitä valmiiksi maksettu palautusetiketti pakettiin huolellisesti.
3. Jätä palautuspaketti toimipaikkaan ja säästä lähetystunnus.
Tuotteen voi palauttaa 30 päivän kuluessa. Jos palautus myöhästyy tästä yli 5 päivää, perimme 22 euron myöhästymismaksun. Jos haluat välttää Klarnan muistutusmaksun, kannattaa siirtää eräpäivää eteenpäin Klarnan kotisivulla tai puhelinpalvelussa, 09-425 99 771
Miten toimin laskuni kanssa, kun haluan vaihtaa tai palauttaa tuotteen?
Asiakas voi siirtää laskun eräpäivää Klarnan kotisivuilla tai maksaa sen kokonaan, jolloin hyvitämme erotuksen samalle tilille, jota on käytetty maksussa. Ota yhteys asiakaspalveluun
Onko avokauppa voimassa?
Kyllä, tuotteen voi vaihtaa tai palauttaa 30 päivän kuluessa, jos vain tuotelaput ovat paikallaan ja tuote on käyttämätön.
Kuinka reklamaatiotilanteessa toimitaan?
Auttaa, jos voit ottaa kuvan vaatteesta ja kertoa, mitä on tapahtunut. Näin voimme käsitellä reklamaation nopeammin. Ota yhteys asiakaspalveluumme. ASIAKASPALVELU
Maksu
Mitä maksuvaihtoehtoja tarjoatte?
Vaihtoehtoja ovat Klarna-lasku, osamaksu, Klarna-tili, tilisiirto ja korttimaksu
Jos olen ostanut kaksi tuotetta ja palautan niistä toisen, kuinka laskun kanssa toimitaan?
Klarna lähettää päivitetyn laskun sähköpostilla, kun palautus on käsitelty. Jos olet jo maksanut laskun, saat maksun palautuksen tilillesi, kun palautus on käsitelty. Klarnan käsittelyaika on tavallisesti 3 päivää. Lasku kannattaa aina maksaa ajoissa, jotta vältyt muistutusmaksulta. Voit itse siirtää eräpäivää Klarnan palvelussa.
Jos olen ostanut tuotteen ja maksanut laskun, mutta muutankin mieleni, kuinka saan rahat takaisin?
Klarna hyvittää sinulle maksun samalle tilille, jolta olet maksanut laskun. Saat Klarnalta sähköpostin, jossa tiedustellaan tilitietojasi.
Minne alekoodi tai tarjous syötetään?
Napsauta tai paina kohtaa Alennuskoodi kassalla. Kirjoita koodi huolellisesti.
Onko korttimaksun tekeminen revolutionrace-sivulla turvallista?
Kyllä. Maksupalvelumme tuottaa Klarna, joka salaa kaikki tiedot ja takaa asiakkaan turvallisuuden.
Tein juuri tilauksen. Mistä näen, onko tilaus vastaanotettu?
Saat aina sähköpostilla tilausvahvistuksen, jonka avulla voit seurata tilaustasi. Tietokoneella voit myös kirjautua asiakassivuillesi: Oma tilini - Kirjaudu sisään. Täytä tietosi.
Toimitus
Kuka paketin toimittaa?
Paketti toimitetaan lähimpään Postin toimipaikkaan.
Kuinka pitkät toimitusaika tuotteilla on?
Paketet levereras till Finland inom 2-5 dagar
Onko teillä myymälää tai jälleenmyyjiä Suomessa?
Ei. Tuotteitamme myydään ainoastaan verkkokaupassa ja toisinaan messuilla.
Tuotteet
Mistä saan lisätietoja, jos olen epävarma vaatteen koosta?
Ota meihin yhteys sähköpostilla, ja vastaamme kysymyksiin. Myös asiakkaiden kommenteista voi löytyä kokoon liittyviä vinkkejä.
Ovatko asiakkaiden tuotearvostelut aitoja?
Kyllä. Kaikki arvostelut ovat aitojen, tuotteen ostaneiden asiakkaiden lähettämiä.
Mitä vahvistettu asiakas tarkoittaa?
Vahvistettu asiakas on tehnyt ostoksia verkkokaupassamme. Ainoastaan vahvistetut asiakkaat voivat arvioida ostamansa tuotteen.
Kysyttävää
Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme, josta vastataan mahdollisimman pian. Arkisin voit myös soittaa numeroon.
(+46) 010-15 56 330
Aukioloajat:
Ma-to klo 10-16 (lounastauko klo 14.30-15)
Perjantaisin klo 10-14
Sähköposti: support@revolutionrace.fi
Vastaamme kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin.