Etsi tuote

Miten teen reklamaation?

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Ota kuva viallisesta tuotteesta ja lähetä se sähköpostitse asiakaspalveluumme. Lisää myös selitys tapahtumasta.

icon_return_1.svg

2. Jos reklamaatio hyväksytään, täytä tilauksen mukana toimitettu palautuslomake ja muista valita oikea palautuskoodi viallisille tuotteille. Jos sinulla ei enää ole palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

icon_return_2.svg

3. Laita vaihdettava tuote pussiin lomakkeen kanssa ja kiinnitä etukäteen maksettu palautustarra pakkaukseen. Jos käytät pussia, jossa tuotteet toimitettiin, laita palautustarra alkuperäisen lähetysetiketin päälle.

icon_return_4.svg

4. Jätä paketti  palautustarraan merkittyyn postitoimipaikkaan ja muista ottaa kuitti, jotta voit seurata lähetystäsi. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelemme sen ja suoritamme hyvityksen. 

Hyväksymme vain valmistusvirheitä koskevat reklamaatiot, kuten puuttuvat saumat, rikkoutuneet vetoketjut tai väärin ommellut taskut. Emme hyväksy reklamaatioita, jotka koskevat haalistuneita kuvioita, nyppyyntymistä, ennenaikaista kulumista jne. Valitettavasti meidän on veloitettava €16 hyväksymättömistä reklamaatioista menetyksen kattamiseksi. Saadaksesi ilmaisen toimituksen, sinun tulee käyttää palautuksessasi etukäteen maksettua palautustarraamme. Jos kadotit palautuslomakkeen tai etiketin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lue lisää viallisia tuotteita koskevasta reklamoinnista yleisistä ehdoistamme.


Aiheeseen liittyvät kysymykset

icon-arrow-angle-right.svg Miten teen palautuksen?

icon-arrow-angle-right.svg Miten teen vaihdon?

×