Etsi tuote

 Usein kysytyt kysymykset 

Miksi niin monet teidän tuotteenne ovat tällä hetkellä loppuunmyytyjä?
Maailmanlaajuinen Covid-19-pandemia on vaikuttanut raskaasti moniin toimittajiin, jonka vuoksi meillä on tuotanto- ja toimituspuolella viivästyksiä. Ei kuitenkaan hätää - täydennämme varastoa niin pian kuin mahdollista! Tilaa uutiskirjeemme, jolloin saat tietää ensimmäisten joukossa, kun jokin tuote on taas varastossa.

Mitä toimia RevolutionRace on ottanut käyttöön Covid-19 pandemiasta johtuen?

Seuraamme ohjeita joita World Health Organisaatio ja paikalliset viranomaiset antavat, jotta voimme pitää työntekijämme, asiakkaamme ja yhteistyökumppanimme turvassa. Meidän logistiikka kumppanimme ovat ottaneet käyttöön uudet ja tiheämmin suoritettavat siivousrutiinit ja erityishuomion ja desinfioinnin pinnoille ja alueille jotka altistuvat usein. Kuskit eivät tule sisätiloihin ja kaikki toimitukset jätetään ulos ja kirjataan digitaalisesti. Maissa joissa digitaalinen kirjaaminen ei ole mahdollista kuskit käyttävät suojaavia vaatteita, kun lähetyksiä luovutetaan.

Saapuuko tilaukseni ajallaan pandemiasta huolimatta?
Koronaviruksen leviäminen aiheuttaa onglmia maailmanlaajuisesti, mutta pystymme toimittamaan lähetykset asiakkaille kaikilla markkina-alueilla. Joissain tapauksissa toimitus voi kestää 1-2 arkipäivää pitempään kuin normaalisti.

Kuinka tilaukseni lähetetään?
Pakettina lähetetyt tilaukset ovat seurattavissa. Löydät linkin seurantaan toimitusvahvistuksestasi. Tulet saamaan myös vahvistuksen, kun paketti on noudettavissa. Pienemmät lähetykset tulevat kirjeenä suoraan postilaatikkoosi/luukkuun. Jos lähetys on liian suuri, niin se päätyy postitoimipisteeseen, josta tulee saapumisilmoitus kirjeenä.

Miten pitkä toimitusaika on?
Toimitusaikamme on normaalisti 3-6 arkipäivää. Suuren kysynnän aikana sekä meidän, että kuljetusyrityksen toimitusaika voi olla normaalia pidempi. Teemme kuitenkin kaikkemme, jotta saamme pakettisi lähtemään mahdollisimman nopeasti.

Milloin saan laskuni?
Lasku lähetetään sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme. Mikäli ilmenee viivästyksiä tai haluat palauttaa tai vaihtaa, niin suosittelemme laittamaan laskun tauko-tilaan Klarnan sovelluksen kautta tai soittamalla heille numeroon 09 – 425 99 771. 

Olen saanut toimitusvahvistuksen, mutta seurannassa ei näy tietoja.
Seurannan päivittymiseen saattaa mennä noin 48h.

Voinko palauttaa tai vaihtaa tuotteen?
Kyllä, voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen kerran ilmaiseksi 90 päivän kuluessa tilauksestasi. Huomioithan, että voit vaihtaa vain toiseen kokoon, et siis eri malliin.

Miten teen reklamaation?
Lähetä mielellään kuva viallisesta tuotteesta sekä selitys tilanteesta sähköpostiimme support@revolutionrace.fi, jolloin voimme käsitellä tilanteen nopeammin.

Mitä maksuvaihtoehtoja teillä on?
Meidän maksuvaihtoehtomme löydät täältä.

Mihin kirjoitan alennuskoodin?
Kassan ensimmäisessä vaiheessa sille varattuun ruutuun.

Onko teillä myymälää tai jälleenmyyjää Suomessa?
Ei, myymme tuotteitamme vain nettikaupassamme.

Mikä koko minun pitäisi valita?
Katso meidän kokosuosituksia ja asiakkaiden arvioita tuotesivuilla. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jolloin autamme sinua mielellämme.

×