Etsi tuote
Osta

Palautukset, vaihdot & reklamaatiot

Paras tapa välttää palautuksia ja vaihtoja on tutustua huolella koko-oppaisiimme ja lukea muiden asiakkaiden arvostelut. Ymmärrämme sen, että kaikki tuotteet eivät ole täydellisiä sinulle ja siksi olemme tehneet tuotteiden palauttamisesta sekä ilmaista että todella yksinkertaista. Noudata alla olevia vaiheita, jos et ole 100 % tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Mikäli sinulla edelleen on jotain kysyttävää, ota meihin yhteyttä. Sinulla on jopa 90 päivää aikaa palauttaa tai vaihtaa tuotteet niiden vastaanottamisesta laskien.

Palautukset

icon_return_1.svg

1. Täytä tilauksen mukana toimitettu palautuslomake. Älä unohda täyttää syytä sille, miksi haluat palauttaa tuotteen, käyttämällä tähän yhtä lomakkeen koodeista.

icon_return_2.svg

2. Aseta palautettava tuote pussiin lomakkeen kanssa ja kiinnitä etukäteen maksettu palautustarra pakkaukseen. Jos käytät pussia, jossa tuotteet toimitettiin, laita palautustarra alkuperäisen lähetysetiketin päälle.

icon_return_4.svg

3. Jätä paketti  palautustarraan merkittyyn postitoimipaikkaan ja muista ottaa kuitti, jotta voit seurata lähetystäsi. Tämä voi olla sama tai jokin muu kuljetusyritys kuin joka toimitti tuotteesi alun perin.

icon-help-faq.svg

4. Jos olet valinnut maksun laskulla, ota yhteyttä Klarnaan keskeyttääksesi maksun. Jos olet valinnut toisen maksutavan, hyvityksesi maksetaan automaattisesti, kun palautus on hyväksytty, yleensä viiden arkipäivän kuluessa. 

 

Hyväksymme  palautukset ainoastaan sellaisten vaatteiden osalta, jotka palautuvat takaisin meille alkuperäisessä kunnossaan. Jos vaatteita on käytetty tai pesty tai jos tuotelaput on irrotettu, emme voi myydä tuotteita edelleen jollekin toiselle ulkoilmaseikkailijalle ja näin ollen hyväksyä palautustasi. Hyväksymättömistä palautuksista meidän on valitettavasti veloitettava 16€ euroa menetyksen kattamiseksi. Saadaksesi ilmaisen palautuksen sinun tulee käyttää palautuksessasi etukäteen maksettua palautustarraamme. Jos kadotit palautuslomakkeen tai etiketin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vaihdot

icon_return_1.svg

1. Täytä tilauksen mukana toimitettu palautuslomake. Varmista, että valitset vaihtojen palautuskoodin oikein ja merkitse haluamasi vaihdettavan tuotteen väri ja koko.

icon_return_2.svg

2. Laita vaihdettava tuote pussiin lomakkeen kanssa ja kiinnitä etukäteen maksettu palautustarra pakkaukseen. Jos käytät pussia, jossa tuotteet toimitettiin, laita palautustarra alkuperäisen lähetysetiketin päälle.

icon_return_4.svg

3. Jätä paketti  palautustarraan merkittyyn postitoimipaikkaan ja muista ottaa kuitti, jotta voit seurata lähetystäsi. Tämä voi olla sama tai jokin muu kuljetusyritys kuin joka toimitti tuotteesi alun perin.

icon-help-returns.svg

4. Vastaanotettuamme palautuksen tarkistamme, onko haluamaasi korvaavaa tuotetta varastossa. Jos on, lähetämme sen yleensä seuraavana päivänä palautuksen saapumisen jälkeen. Jos ei, käsittelemme vaihtosi palautuksena ja suoritamme hyvityksen. 

 

Muista, että nopein ja helpoin tapa vaihtaa tuotteet on yksinkertaisesti palauttaa ne ja tehdä uusi tilaus. Jos haluat mieluummin käsitellä asian vaihtona, huomioi, että et voi vaihtaa toiseen malliin, vaan voit vaihtaa ainoastaan alkuperäisen tilaamasi tuotteen koon tai värin. Alennustuotteita ei voi vaihtaa toiseen väriin. Ensimmäinen vaihto on ilmainen, tämän jälkeen veloitamme €6 kuljetuspäästöjen vähentämiseksi. Hyväksymme  vaihdot ainoastaan sellaisten vaatteiden osalta, jotka palautuvat takaisin meille alkuperäisessä kunnossaan. Jos vaatteita on käytetty tai pesty tai jos tuotelaput on irrotettu, emme voi myydä tuotteita edelleen jollekin toiselle ulkoilmaseikkailijalle ja näin ollen hyväksyä vaihtoa. Hyväksymättömistä vaihdoista meidän on valitettavasti veloitettava 16€ menetyksen kattamiseksi. Saadaksesi ilmaisen vaihdon sinun tulee käyttää tuotteita vaihtaessasi etukäteen maksettua palautustarraamme. Jos kadotit palautuslomakkeen tai etiketin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


 

Reklamaatiot

icon-upload-photo-hollow.svg

1. Ota kuva viallisesta tuotteesta ja lähetä se sähköpostitse asiakaspalveluumme. Lisää myös selitys tapahtumasta.

icon_return_1.svg

2. Jos reklamaatio hyväksytään, täytä tilauksen mukana toimitettu palautuslomake ja muista valita oikea palautuskoodi viallisille tuotteille. Jos sinulla ei enää ole palautuslomaketta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

icon_return_2.svg

3. Laita vaihdettava tuote pussiin lomakkeen kanssa ja kiinnitä etukäteen maksettu palautustarra pakkaukseen. Jos käytät pussia, jossa tuotteet toimitettiin, laita palautustarra alkuperäisen lähetysetiketin päälle.

icon_return_4.svg

4. Jätä paketti  palautustarraan merkittyyn postitoimipaikkaan ja muista ottaa kuitti, jotta voit seurata lähetystäsi. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, käsittelemme sen ja suoritamme hyvityksen. 

 

Hyväksymme vain valmistusvirheitä koskevat reklamaatiot, kuten puuttuvat saumat, rikkoutuneet vetoketjut tai väärin ommellut taskut. Emme hyväksy reklamaatioita, jotka koskevat haalistuneita kuvioita, nyppyyntymistä, ennenaikaista kulumista jne. Valitettavasti meidän on veloitettava 16€ hyväksymättömistä reklamaatioista menetyksen kattamiseksi. Saadaksesi ilmaisen toimituksen, sinun tulee käyttää palautuksessasi etukäteen maksettua palautustarraamme. Jos kadotit palautuslomakkeen tai etiketin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Lue lisää viallisia tuotteita koskevasta reklamoinnista yleisistä ehdoistamme.

Valitse kokosi
×